I LOVE BEAUTY / Charlotte Torpegaard
Skønhed

Most Innovative Marketer

Efter flere år i baggrunden trådte den berømte makeupartist Francois Nars tilbage i rampelyset i 2009, og intet mindre end et Marc Jacobs-show med 50 forskellige skønhedslooks – ét pr. model – kunne gøre det. Og ikke nok med det. Makeupartistens populære skønhedsmærke fyldte 15 år, og i den anledning lancerede manden bag kult-blushen Orgasm også en unik fotobog med titlen 15×15 med 15 portrætter af berømtheder som Naomi Campbell, Isabella Rossellini og vennen Marc Jacobs iført makeup og Nars-tatoveringer. Der blev også tid til at lancere en række fødselsdags-makeuppaletter, der blev øjeblikkelige bestsellers. Francois Nars modtog helt fortjent WWD-prisen Most Innovative Marketer Of The Year, og vi kan endnu en gang begræde, at Nars ikke fås herhjemme.

Læs også Francois Nars

Læs også 15 år og 15 stjerner

Ingen Kommentarer

    Efterlad en kommentar

    Du kunne også være interesseret i...